یکشنبه ۱۱ شهریور ۱۴۰۳ |۲۶ صفر ۱۴۴۶ | Sep 1, 2024
2

حوزه / حجت الاسلام خضری گفت: بر اساس رهنمودها و بیانات مقام معظم رهبری، تقوامداری در تشکل‌های فرهنگی، بُن بست شکن و گره گشاست.

به گزارش خبرگزاری حوزه از رشت، حجت الاسلام سید مهدی خضری در نخستین جلسه از سلسله نشست‌های چله معرفتی اصحاب حق که با حضور جمعی از فعالان فرهنگی و اجتماعی استان گیلان و با محوریت اخلاق تشکیلاتی در حرم مطهر حضرت فاطمه اخری(س) برگزار شد، با اشاره به اهمیت توجه به بحث تقوا و خودسازی به منظور توفیق در انجام فعالیت‌های فرهنگی و رسانه‌ای، اظهار داشت: آنچه مهم است اینکه بدانیم چرا رهبر معظم انقلاب این همه بر بحث تقوا و خودسازی و تهذیب تأکید دارند، به این خاطر که توجه به خودسازی فعالان فرهنگی و اجتماعی یک راهبرد اساسی در جبهه حق است.

وی با تأکید بر اینکه بنا به فرموده مقام معظم رهبری، امروز جبهه‌ای عظیم در برابر جبهه حق قرار دارد که دائماً در حال هجمه است، افزود: راهکار موفقیت در برابر این جبهه توجه به معیت الهی است.

مدرس حوزه علمیه، با بیان اینکه حضور افرادی مانند شهید حججی در جبهه حق معیت الهی را تأمین می‌کند، خاطرنشان کرد: ما در مواجهه با جبهه باطل، نیاز به رزق لایحتسب داریم.

وی تصریح کرد: بنا به نظر رهبر معظم انقلاب، خودسازی فعالان فرهنگی و اجتماعی مانند بتنی است که برای محکم کردن ساختمان استفاده می‌شود.

حجت الاسلام خضری با بیان اینکه به مسئله تقوا در تشکل‌های فرهنگی نباید صرفاً به عنوان یک مسئله فردی نگاه کرد، گفت: بر اساس رهنمودها و بیانات مقام معظم رهبری، تقوامداری در تشکل‌های فرهنگی، بن‌بست شکن و گره گشاست.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha